Jeugdkerk in de steigers

• Datum:
  • Locatie:
    Kapelzaal (achterzijde van het kerkgebouw)

Voor jongeren vanaf de leeftijd van het voortgezet onderwijs is er op elke 1e en 3e zondag van de maand Jeugdkerk met een eigen programma in de Jeugdkerkruimte van de Nieuwe Badkapel. In het nieuwe jaar gaan we starten met een nieuw programma op het snijvlak van geloof, maatschappij en het dagelijkse leven. We willen de ouders van huidige en eventuele nieuwe leden hier graag over bijpraten en daarbij elkaars ervaringen delen.

We nodigen jou als ouder of verzorger dan ook graag uit voor een lunch op zondag 22 januari, na afloop van de kerkdienst. Het programma eindigt om 13.30 uur.

Graag aanmelden via info@nieuwebadkapel.nl of bij Martin Buis of ds. Charlotte van der Leest. Maar wil je op het laatste moment aansluiten, dan kan dit natuurlijk ook

Jeugdkerk in de steigers