Ontmoeting - Nieuwe Badkapel

Mannenkoffieochtend

Koffie en een praatje, mannen onder elkaar

Elke 3 weken komen er mannen bij elkaar in het museumcafe van Muzee Scheveningen (Neptunusstraat 90). We komen samen voor koffie en een gezellig praatje. De groep bestaat inmiddels uit ca. 18 mannen, de samenstelling verschilt per koffieochtend.
Welkom aan alle trouwe en aan nieuwe bezoekers! Aanmelding is niet nodig.

• Er zijn nog geen koffieochtenden gepland

Theemiddagen

Tijd voor een kopje thee? Gezellig bijpraten?

De theemiddag is een prima moment om elkaar te ontmoeten onder het genot van een lekker kopje thee! U bent van 14:00 tot 15:30 uur van harte welkom in de Kapelzaal van de Nieuwe Badkapel. Regelmatig zijn er tijdens deze middagen activiteiten zoals een presentatie over natuur, kunst of een lezing over een theologisch onderwerp. Informatie over de eerst volgende theemiddag staat in de agenda op deze site. Neem voor meer informatie contact op met de desbetreffende contactpersoon.

Bazaar

Elk jaar in september wordt er in en om de Nieuwe Badkapel een bazaar georganiseerd. De bazaar valt altijd samen met Monumentendag, waardoor er zowel in als rondom de kerk veel te doen is. Er is een rommelmarkt en er zijn diverse verlotingen. Verder is er een gezellig terras, waar o.a. vis en poffertjes gegeten kunnen worden. Voor de kinderen zijn er spelletjes op het grasveld. In de kerk zijn er diverse muzikale voorstellingen. De opbrengsten van de bazaar zijn voor de wijkvereniging Nieuwe Badkapel, die dit gebruikt voor de vele activiteiten in de wijkgemeente.

• De datum van de eerstvolgende bazaar is nog niet bekend